dinsdag, februari 14, 2006

120

Was dat afzien?! Heftuggggg. Zes dagen zonder internetverbinding en zonder TV. Nou die TV zal me worst zijn maar geen internet! Blijkt nu dat ze een wanbetaler hadden willen afsluiten, dat zijn wij geworden. Foutje bedankt. Wilt U dat snel even herstellen? Niet dus. Weekend. Niks groot full continue kabelaarsbedrijf, kruidenier. Naadje poep. Maar die Bolle (m'n baas) ging helemaal uit zijn bolle bolknakdak. Hardstikke druk, laatste versies van een groot project, laatste details heen en weer en dan ineens..... fuck. En nog geen auto ook. Die heeft de hele week in de garage gestaan. (Prima garage, geen kwaad woord.) En hij was ook nog aan het lijnen. Jeweetwel, kilo's lossen. Mager worden HAHAHAHA. Belachelijk ja, niks lossen, bol blijft bol, com nou. In ieder geval, geen land mee te bezeilen. Heb me heel stil gehouden en alles braaf gedaan wat hij zei. Alles voorbij nu. Dat ook dus. Grrrrr... Een hele opluchting. Even oefenen met snel tekstje, dit, of ik het niet verleerd ben. Doe ik een foto van zwijntje 120 bij. (Nee dat is niet z'n maximum snelheid, zo heet'ie. Staat op zijn oog.) Slaat nergens op. Maar zo hebben die Bolle en ik ons de hele week gevoeld. Gechopt. Als wandelende karbonaadjes.