woensdag, juli 19, 2006

Emma Dilemma

You are driving your car, are you allowed to stay behind this bike? Kreeg ik toegestuurd van Hobby (m'n buurkat). Of ik het antwoord weet? Nou rij ik al auto vanaf de dag dat die Bolle me heeft opgehaald bij Caya, dus het antwoord lijkt me logisch: Fietsers rij je gewoon voorbij, zo hard mogelijk. Doorscheuren met die hap. Want waarom zou je er achter blijven hangen? Toch. Voor alle zekerheid even aan die Bolle voorgelegd, want misschien zit er addertje onder het gras. Hij ziet de foto en krijgt ineens zo'n peizende blik in zijn ogen. Heb ik meer gezien. Geen idee waarom, maar ik vertrouw het voor geen meter. Nee, zegt'ie langzaam, in - ha - len, dat zou ik toch niet me - teen doen. Daar moet ik toch eerst even die - iep over nadenken. Ben er niet he - le - maal zeker van. En je weet lieve Yka, bij twijfel niet in - ha - len. Ik schudde netjes van nee. Geef mij die foto maar even mee, zal ik er later nog wel een keer naar kijken. En daar ging'ie. Gek he, laat ik nou het gevoel hebben dat ik ontzettend ........... En dat plaatje zal wel weer niet van Hobby zijn, maar van z'n baas. Die twijfelt ook nooit als'ie niet moet in - ha - len.