vrijdag, januari 20, 2006

Allemaal Boeven (2)

Wat een bak chagrijn. Die Bolle bedoel ik. De video’s zijn best leuk, vinden we allebei. Maar om ze op internet te zetten moeten ze als bestand worden verkleind. Encoding noemen ze dat. En dat kost beeldkwaliteit. Veel, heel veel met al die bewegende zwarte en grijze ongeleide projectielen. Hij vindt dat er te weinig van het beeld overblijft. En nou zittie al dagen te zoeken naar de beste compressiedata. Gek wordt’iedervan en chagrijnig. Heel chagrijnig. En vergeet mij natuurlijk. Hee Bolle, laat nou maar. Effetjes. Deze ziet er al weer beter uit dan de vorige. Gaan we even uitwaaien op de hei want het is mooi weer. (Voor mij is het altijd mooi weer!) Toe nouhou….. O ja, als je meer wilt weten over die boevenwandelingen en de volgende van dit jaar, moet je bij de bouvierclub zijn. Begint die Bolle ineens heel hard te lachen. Jij met je ingebouwde wekker. Knap hoor, of je kan klokkijken en dat is nog veel knapper. Hoezo? Elke dag sta je precies om vijf voor half twaalf bij mijn werktafel. Op de minuut af. Hoe doe je dat? Kweenie, geen idee, maar schiet nou op. Anders zijn al m’n vriendjes alweer naar huis. Soms wil ik hem wel bijten in z’n luie rrrrrrrr……….