zaterdag, maart 11, 2006

GOED IDEE

Kreeg ik toegemeeld van Hobby. Jeweetwel, mijn buurkat van Jan en Rietje. (Lees HAASJEOVER van hun jonkies.) Denkt helemaal met me mee. Goed idee dus. Moeten we allemaal doen. Tegelijk. Bijvoorbeeld, morgen bij de eerste ochtendronde. KRAK. Is't zondag en dan zien ze het eerst niet en maandag is het te laat. Hoop ik. Nou ja. We moeten eens een website maken waar honden in Nederland wel welkom zijn. Pubs and dogs is een goed voorbeeld in Engeland. Moeten we hier ook doen. Een website waar alle Nederlandse horeca in staat waar honden welkom zijn. En misschien juist ook wel waar niet! Wie doet? Doe ik er nog een country wandeling bij. Van Tara' Trails. Barbury Castle. Wel uitkijken, je komt langs een shooting range. PANG PANG. Je kan ook niet alles hebben.......