vrijdag, maart 03, 2006

KOUD !!!!!!!!!!!!

Dat ik met sneeuw helemaal uit m'n dak ga is nou wel algemeen bekend. Te gek gaaf en cool van hier tot Tokyo. Maar dit jaar levert dat een extra bonus op. Die Bolle (m'n baas) kan niet filmen met sneeuw. Het kan natuurlijk wel, maar past niet in het scenario. Is'ie thuis en helemaal voor mij. (Met Harmanna is het ook heel leuk hoor, maar die Bolle doet altijd een tandje meer.) De laatste dagen zonder sneeuw was het al bitterkoud. Die Bolle houd niet zo van werkfoto's in mijn blog, maar nog 1 keertje. In Grijpskerk. Midden op Walcheren. In het midden een plaatje van het weiland van waaruit de noordwestewind ongehinderd op de ploeg te keer kon gaan. Leuk optrekje ook, vakantiehuisje van een Haagse advocaat. Helemaal links cameraman Onno, dat kleine kouwe koppie in het midden is Ariane, de productieleidster en rechts sound to pictures Steven. (Op klikken om te vergroten.) En omdat'ie zich zo achtergesteld voelt (schrijft'ie zelf) en om goed te maken dat ik stiekum op zijn site een verhaaltje heb gezet, een extra plaatje voor hem. Hoi Steef. Ik ken hem, vond mij een mooie meid. De verwachting van volgende week kun je bij de weerman lezen, maar het ziet er naar uit dat ik nog veel in de sneeuw te keer kan gaan. 'IJsvrij'noemden ze dat vroeger en dan hoefde je niet naar school. Nou ik wel morgen. Of die Bolle wil of niet.