donderdag, april 06, 2006

Kruisbestuiving

Ik heb een trendje gezet. Hoi Hoi Hoi. Jazeker, helemaal in mijn eentje en nu spelen de grote jongens en meisjes ook mee. Kruisbestuiving. Zo heet dat spelletje. Big deal, bromde die Bolle (m'n baas) voor wie het niet gauw goed is.Dat doen de grote media al jaren. Hebben ze niet genoeg te schrijven, schrijven ze maar over elkaar. Hee Bolle, ga aan je werk. Herinneren jullie dat verhaaltje over de Blogmeiden? Precies, met Corrie (Camathome) en Merel Roze. (Die andere ben ik vergeten. Heeft geloof ik ook geen blog meer. Was er zeker met de haren bijgesleept. Kan met mij niet meer want ik ben gisteren naar Salon Kittie geweest. Caya ja. Die Bolle heeft even met de nieuwe pups van m'n moeder staan spelen.) Nou Merel schrijft een blogje en Thomas Schlijper maakte daar een foto van, wat zij dan weer vermeld. Dat noem ik nou vet cool. De foto staat hier boven en de blog van Merel (gave blog) heet fietsbloemdieven. Hardstikke leuk joh. Doen we nog een keer. Ga ik weer op zoek naar een andere kruispartner. Maar ja, dan heb ik een groot selectieprobleem. Op internet kun je elkaar niet ruiken.