dinsdag, oktober 30, 2007

JAARDAG

Dat is nog altijd even tellen. Ik ben 4 geworden, maar volgens mij is het mijn m'n vijfde jaardag. ??!! Niet dus. Op de nulste ben ik geboren, zegt die Bolle (m'n baas) dus op je eerste jaaardag ben je 1. Op je vierde ben je dus vier. Zal wel. Of het leuk geweest is? Matig. Kijk naar de foto hierboven (op klikken om te vergroten) en je ziet treurigheid. Weer dat trotse hondje met die gevoelige blik in de sneeuw, nou dat kennen we zo langzamerhand wel. En daaronder in de bench, de eerste dag bij Harmanna en die Bolle, aan het drinken en verslikken. Saillant detail (mark my french), het wijnrek op de achtergrond. Dat hebben ze later voor alle zekerheid verplaatst. Maar het ergste is die afschuwelijke lijst. Allemaal wufte puppydingen. Wat een kitsch. Dat kun je een echte boef toch niet aandoen. En in het midden ik nu met leeuw. Echt uit Zuid Afrika. Pak ik altijd als ik wil communiceren. Beer heb ik ook, van Caya meegekregen toen ik werd opgehaald, maar dat is om lief gevonden te worden. En dat communiceren was hard nodig. Die Bolle stond vroeg (07.15) op. Ik verheugd mee naar beneden, leuk wandelen. Zomertijd dus licht. Niet dus. Handje kusje en van harte gefeliciteerd, twee snoepjes en hij verdwijnt in z'n werkkamer om te gaan monteren. Wat krijgen we nou? Een uur later Harmanna. Ook handje kusje en snoepjes, wel wandelen, maar ook weg achter de computer. Tijdens het speeluur weinig vriendjes en die er waren wilden niet spelen. Heb ik ook niet getrakteerd. Ze kunnen me wat. Zo was het dus vandaag. Vanavond hebben ze voor me gezongen en kreeg ik een zacht gekkokt eitje. Dat vind ik echt te gek. Vond bij de foto's nog een aardige serie. Van klein naar groter en nog wat groter, met de schoot van Harmmana als.... eh.... hoe noem je dat nou ook alweer, o ja, referentie. En dat was het dan. Morgen ben ik bijna vijf..........