zondag, december 02, 2007

IPO 1

Ik hou heel heel heel erg van Bikkel. Wat een kanjer, wat een stuk. Brutaal, heftig, en wattie grijpt laattie nooit mee los. Beetje arrogant ook. Er zijn dagen dat we trainen bij oom Herrie dattie me helemaal niet ziet staan. De eikel. Maar ja, zie Cindy, lekker blond met een mooi kontje. Daar doettie het voor. Hij en Cindy worden door oom Herrie ook stevig aangepakt, want hij traint ze voor het IPO 1 examen. Heeft die Bolle helemaal op video gezet voor de Caya's Home DVD. Maar Harmanna is ziek en die Bolle moest de hele week huishouden doen en kwam niet aan monteren toe. Zo had ik even de tijd om achter zijn montagecomputer te kruipen. Ik wist niet wat ik zag. Bikkel die...... Moet ik eerst even uitleggen. Voor zo'n examen of wedstrijd is Cindy op van de zenuwen. Vreet tapijten, zeiden ze vroeger. Gaat haar moeder Diana mee om haar te ondersteunen, maar die is nog erger. Die durft niet eens te kijken. En dat slaat natuurlijk ook op Bikkel over. Ernstig. Die weet soms niet meer wat voor en achter is. Hij zal wel boos zijn omdat ik dit laat zien, maar het is te mooi om te laten liggen. Dat kontje bedoel ik. Sorry Bik.....