dinsdag, juni 03, 2008

BLIKSEM

Bekentenis. Ja. Ik kom nu uit de kast. Het moet er uit anders ga ik er echt aan onder door. Houd je vast: Ik ben als de dood voor onweer. Schieten ja en vuurwerk ook, maar onweer is het ergste. En het onweert al de hele week. Elke dag en elka nacht. De bliksem is hier zelfs in de buurt ingeslagen. Bolbliksem zei die Bolle. Moet hij weten. Eten doe ik al niet meer en die Bolle (m'n baas, net terug uit Berlijn, weg natuurlijk als ik hem nodig heb) stelt voor om er maar weer een Prozac kuur van te maken. Geen echte natuurlijk, maar zo'n hondenmiddeltje. Pas op, het ergste komt nog. Ik op helemaal tilt. Wat gaan we morgenavond trainen......... precies, schieten. Heeft die Bolle zelf gevraagd en Lia en oom Herrie waren het er helemaal mee eens. Caya weet ik niet. Die zit, als het vliegtuig zonder problemen is geland, nu ergens in Amerika. Belde vanochtend nog even van Schiphol, dat ze zat te launchen bij de ABN. En dan lig ik op de werkkamer van die Bolle en die is uitgerekend vandaag weer met Hierries hondeclub bezig. Hoor ik Herrie van alles commanderen en die Bolle steekt geen poot uit. Wat moet ik dan! Inslag hier vlak naast. De TV toren. Vond die Bolle een mooie plaat. Ja ja, het ikoon voor een hondenleven. De gesmeerde bliksem.