maandag, juni 01, 2009

DOM DOM DOM

Om niet te zeggen heeeeeel dom. Helemaal vergeten eigenlijk. Om te kijken. Wat? Nou, kijk maar hierboven. Meer dan 15000 hits van directe bezoekers. In die drieƫnhalf jaar, ongeveer, dat ik deze blog schrijf. Niet slecht voor een Loosdrechtse boef. Vind ik voor mij persoonlijk wel ja. En beter laait dan nooit. Stelt in Internet cijfers natuurlijk niet zoveel voor, maar toch...... Helaas vanavond geen feestje. Die Bolle begint morgen aan twee weken filmen en dan is drank uit den boze. (Ja, dat gebeurt hier ook wel eens.) En geen feestje zonder drank. En geen drank zonder die Bolle. Die is trouwens ook niet helemaal bij de les. Staat eigenlijk al te filmen. Shot voor shot. Heb hem al verteld dat z'n cameraploeg pas morgenochtend om half zeven voor de deur staat. Keek'ie mij wat wazig aan en zei: nee nee, we gaan nu niet wandelen. Dat bedoel ik!