vrijdag, april 02, 2010

HUILEN

Dat moet je leren, zei die Bolle (m'n baas). Wat een flauwe kul. Blaffen doe je toch ook gewoon uit jezelf. Ja later, in de training. LUID en je gaat van start. En huilen kunnen honden ook gewoon van zichzelf. Hoewel, het is meer iets voor wolven, geloof ik. Nee hoor, zegt die Bolle wijsneus. Ik heb een teckel gehad die prachtig kon huilen en dan huilde mijn oudste boef heel mooi mee. Hij begint te lachen. En ik heb ook een keer mee zitten huilen. Nou dat verbroedert heftig, dat verzeker ik je. Huilen is communicatie. Jaja, als ik jou moet geloven is bijna alles communicatie. De video hierboven dus. Een man probeert een piepjong wolfje te leren huilen. Heeft'ie gejat van Dogtime, van Letty van der Geest. Dat is de man die met wolven leeft, jeweetwel, van Animal Planet TV. Hebben die Bolle en ik ook naar zitten kijken. Leuke man, om niet te zeggen lekker stuk. Schrijft Letty over dat kleine wolfje: is'ie niet om op te vreten? Nou, wacht maar even, dan vreet'ie jou op!