maandag, april 02, 2012

TAXI

Mooie plaat. Schlijper ja. Wat denken die hondjes? Zelf hond zijnde, geen idee. Misschien wil die kleine bruine liever gereden worden en die boys in de kar zelf lopen. Even neuzen misschien, maar dat gaat zo niet. De tol van het moderne leven. Meerijden op de treeplank van een scootmobiel, dat vonden de meesten hier op de hei wel leuk. Ik niet. Loop liever zelf. Aan de andere kant, met die Bolle (m'n baas) zo door de Jordaan....... Vriendelijk knikkend als de koningin. (Heb ik in me.) (Van huis uit een prinsesje.) (Door Caya in een rieten mandje gevonden in de duurste haven van Loosdrecht.) Maar dan wel door naar het Vondelpark. Want in de Jordaan stopt hij bij iedere kroeg en dat lijkt me met al die bruggen.... uhh .... precies, een brug te ver. Dit is een open sollicitatie. En niks hondenkarren, ik ken jou, jij doet de kar net als die andere Amsterdammers. Dat noemen ze evolutie. (Voor deze en veel meer mooie foto's van honden en Amsterdam klik hier.)