maandag, mei 16, 2005

Hans

Een treurig bericht. Misschien kunnen jullie nog herinneren dat ik vorig jaar mijn vakantie in dat kleine paradijsje aan de Houtwal in Groningen heb gevierd. Bij de Bearded Collies Job en Julius en hun vrouwtje Hans. Die ouwe knarren vonden mij maar een lastig, ongeleid projectiel. Net als BG. Net een lastig nichtje, schreef ik nog. Nou Hans is plotseling overleden en daar zijn die Bolle en Harmanna nogal door aangeslagen. Ik ben al een paar keer bij Caya uit logeren geweest als zij naar Groningen gingen. Er moet veel worden geregeld. Maar het belangrijkste zijn de honden. Diane, een hele goeie vriendin van Hans en die Bolle proberen ze bij elkaar te herplaatsen, maar dat is niet zo eenvoudig. Zeker niet omdat het al oudere honden zijn. Ik vind het zo zielig voor ze als ze uit elkaar zouden moeten. Wennen aan een nieuwe omgeving na dat prachtige paradijsje waar ze altijd hebben gewoond, is al moeilijk genoeg. Daarom een vraag. Wie een goeie tip heeft, meteen melen naar yka_sweetkokomo@hotmail.com . Doen hoor. Op de foto, Hans en Harmanna met mij in het midden, het speelveld van Job en Julius, Diane, die Bolle en daarnaast ik met Job en Julius.