zondag, augustus 07, 2005

Zondagsschool (deel zoveel)

Nee! Wat nee? Komt niets van in! Wat komt er niet in? Dat! En toen wees die Bolle (m'n baas) op de foto's. (Komen uit een video die Caya heeft gemaakt.) En waarom dan wel niet? Daarom niet. Daarom is geen reden. Jawel, omdat ik het zeg. Huhhhh? En ik ben je baas, daarom. Loopt'ie boos weg. Mag ik die foto's niet gebruiken omdat hij er niet goed opstaat. Te veel buik. Dat zegt'ie niet, want hij wil het niet weten. Lafaard. IJdeltuit. Moet'ie maar afvallen en wat minder wijntjes drinken en hapjes......... Ik doe het toch. Ik sta er wel mooi op. Moet je eerst even 'Pubers' lezen. Daar begon het mee. Dat is al even geleden, want hij heeft de zaak flink getraineerd. Ziek en zo. Hij wel. Nou ik deed het prima, zei oom Herrie. En hij speelt niet genoeg met me. Doet niet aardig genoeg. Maar dat is oud nieuws. En Caya riep nog dat'ie recht op moest gaan staan. Vals hoor. Deed ze expres. Komt die buik beter uit. HAHAHAHA. Verboden te kijken dus. Doe ik er als afleiding nog een paar grote jongens in actie bij. En Caya natuurlijk. Help.