vrijdag, september 23, 2005

Entre Act

Zo noemen ze dat, even tussen twee bedrijven door. Boven een leuke foto van mij, daarnaast Koentje en daarnaast de ouwe Jerry. Ziet er rustig uit, maar Koen en ik hadden de hele hei doorgescheurd en om de diepste gaten gevochten. Heb ik gewonnen natuurlijk. (Helaas mijn halsband kwijt. Jammer. Stond heel sjiek dat koper op mooi zwart.) Veel nieuwe lezers schrijven mij imeeltjes om te vragen wat ik zelf de leukste verhaaltjes vind. Ja hallo, ze zijn allemaal leuk natuurlijk. Maar goed, een paar van mijn keuze: over de bril van die Bolle, krantlezen, Vlieland, de dichter des vaderlands, over de blogmeiden, over Jan de Bouvrie , pubers en , vind ik echt heel leuk, trappeze. (Staat onder pappa Bommel.) Tot slot een foto van twee nieuwe fans. Die ken ik al heel lang, maar wisten niet dat ik dit heideblogje schrijf. Carla en Ton van Roomen van het Tolhuis. De eerste kroeg waar ik ooit geweest ben. Als pup zette die Bolle mij midden in het Tolhuis neer en zei op dreigende toon: dit vind jij heeeel leuk anders hebben wij een groot probleem. Nou je ziet, ik kom er nog steeds.