zaterdag, december 22, 2007

Alle Gezindten

Kerken en honden, gaat meestal niet samen. Maar Kerstavond (maandagavond) is er een nachtdienst in een bos waar honden ook helemaal welkom zijn. Klopt. heb ik al een keer over geschreven. Was in het Corversbos waar ik ook m'n vriendje Bram tegenkwam. Nu is het bij Schaep en Burgh voor het Capitool. Neeneenee, helemaal niet schrijffouten, dat is Oud Nederlands. Vorig jaar konden we niet want toen waren die Bolle en Harmanna net terug uit Zuid Afrika. Maar nu gaan we absoluut zeker weten. Oke, hier klikken voor de website en de routebeschrijving zet ik hier onder. Wat? O, dat moet ik even vragen aan die Bolle. Geloof? Hij lacht, alle gezindten. Begrijp ik niet maar het zal wel goed zijn. Misschien komt Bram ook weer. Of Koen, of Santo, of Lisa dat zou toppie zijn. Maar Lisa is niet zo van de gezinten geloof ik. Maakt niet uit. Die Bolle ook niet. Maar allemaal wel komen hoor.