vrijdag, januari 09, 2009

90109

Palindroom en de verjaardag van die Bolle. Wat nou een palindroom? Zegt die Bolle, kun je van links naar rechts en van rechts naar links lezen. Lees je telkens hetzelfde. O. Zal wel, maar met de leeftijd van die Bolle lukt dat niet. 65. Schijnt een heftige mijlpaal te zijn. Hij loopt al een paar dagen met 'gemengde' gevoelens rond. Gepatenteerde ouwe lul, bromt'ie. Wel blij dat hij het heeft gehaald. Veel van zijn vrienden en vriendinnen zijn niet zover gekomen. Zit'm ook dwars. Kreeg van de vrouw van Ted Bouwens (Daar is'ie weer trouwens) de tekening die hier boven staat. Sprekend. (Op klikken om te vergroten.) Van mij heeft hij het verzamelde filmwerk van Joris Yvens gehad en van Manny een paar hele mooie laarzen. Om heel veel te wandelen, heb ik erbij geroepen. Vannacht stuurde Noor een meeltje met een plaatje van een ets. Cadootje. O nee, olieverf op papier. 'Gemengde' techniek. Daar begrijpt'ie vandaag alles van. Zelf zit hij te brommen achter z'n nieuwe videoblogsite. Wordt allemaal niet zoals hij vind dat het moet worden. Slecht voor z'n karakter dat vandaag toch al niet optimaal is. Maar ik bemoei me er niet mee. Ik kijk wel lekker uit. Morgen is er weer een dag en naar dat Spandershoeve dineetje met vrienden mag ik vanavond toch niet mee. Mooi weer, vraag wel aan Harmanna een sleutel en dan ga ik wel in m'n eentje naar de hei. Tot ziens.