donderdag, maart 26, 2009

CHAOS


Moet niet gekker worden. De volgende blog van Borstel (De teckel van Bouwens, zie hieronder) alweer binnen. Stukje uit: leven op het Franse platteland. Real Soap Douce France. En die Bolle (m'n baas) heeft daar ook weer een antwoord op en dan die video's over Amsterdamse en Franse kroegen inclusief de daarbij behorende sterke verhalen.......... Nog even en ik ben geen schrijver meer van mijn blog maar een redacteur. Ik houd m'n hart vast voor het moment dat Bouwens en die Bolle mij overnemen en dan echt gaan schrijven wat ze denken. Dat moeten we kost wat kost voorkomen! Maar dan heb ik niks aan Borstel, want die begint net de smaak te pakken te krijgen. Lullende ouwe lullen als ouwe wijven! Wordt wel heel erg op weg naar het einde ......... daar wil ik niet eens aan denken. Aan de andere kant, levert het vast leuke plaatsje op en misschien ook nog een zinvolle gedacht. Nou, zinvol..... ? Zag net een video die dat eigenlijk heel goed in beeld brengt. Overdrachtelijk dan. Sterkte.