zaterdag, april 25, 2009

ATB

Weinig van mij gehoord. Klopt. Van ons eigenlijk, want ook de videoblog van die Bolle is niet vernieuwd. Hoe komt? Die Bolle heeft met een paar kunstenaars die in hun ateliers in de Ten Boomstraat zitten, afgesproken dat hij voor de volgende open avond een videoportret van ze zou maken. Grote klus, meer dan 20 mensen. Daar is'ie de afgelopen weken druk mee bezig geweest. (Lijkt wel gewoon werk, zei hij.) Wat heeft dat met mij te maken?! Ik mocht mee. Die ateliers zitten in een oude school op een groot terrein waar een heel groot hek omheen staat. Daar lopen allemaal honden los. Dus ik mocht mee. Wat heb ik een geweldige tijd gehad. Gerend, gescheurd, gevochten een absolute vrijplaats. Niet alleen voor kunstenaars maar ook voor honden. (Ach, een hond die een blog schrijft is toch ook bijna een kunstenaar. Nietwaar?) 's-avonds was ik helemaal kapot. Weet nu wat voor zwaar vak die Bolle heeft. Maar leuk, echt waanzinnig. Volgende week gaat'ie monteren. Is het uit met de pret. Kom ik Kodai, zo heet die mooie grote Samueet alleen nog op de hei tegen. En daar zit'ie helaas aan een touwtje. We gaan nog wel eens koffie drinken he Bolle?