vrijdag, september 18, 2009

Vondelbellen

Deze foto stuurde Borstel. Had hij in het archief van Bouwens gevonden. In het Vondelpark toen ik nog heel jong was. Mijn trouwe fans hebben deze foto vroeger al gezien. Links Maxi met duidelijk een heel eigen opvatting waar hij naar toe wil. Maxi wilde altijd de baas spelen en ik was nog heel jong, dus had niet veel verweer. Tegen een Fox zeker niet. En die Bolle als ijdele aap met z'n roze das. Lachuhhhhhh........ Maxi is vorig jaar ingeslapen, schreef Borstel. Bouwens is nu bomen aan het omzagen die omgewaaid zijn. Die zijn van z'n buurman maar liggen wel op zijn erf. En die buurman heeft 2 Foxen zag Bouwens tot z'n grote verrassing. Video volgt. Van Bouwens bedoel ik. Wanneer gaan wij trouwens weer eens naar het Vondelpark? Zijn we toen heel veel geweest. Heeft die Bolle nog een stukje virtuele grond gekocht. Moet ik nodig weer eens gaan afbakenen.