zaterdag, september 12, 2009

WRAF en zo........

Je kon er natuurlijk op wachten. Schrijvende honden. Valt me nog mee dat het zo lang heeft geduurd. In het bouvierblad (na-apen natuurlijk) en links en rechts een blogje, maar nu zelfs in een echt hondenblad. Nou ja, honden, het is meer een lifestyle magazine voor baasjes. Staat er ook op hoor. Eerlijk is eerlijk. Leuk blad met heel veel kleine onzin en heel prettig om te lezen. Maar waar ik nou weer zo moe van word, alle hondjes zijn zo lief. Zo ONTZETTEND lief. En hondjes zijn helemaal niet lief. Het zijn allemaal ONTZETTEND verwende, vervelende, misbakselige, ettertjes. Over al die korte lontjes nog maar te zwijgen. Maar goed, jullie weten allang hoe ik over m'n soortgenoten denk. Jaha, natuurlijk zijn er ook leuke honden, speel ik dagelijks mee. En de herder staat met z'n schapen weer op onze hei, en zijn honden zijn top. Die schapen ook trouwens. Leuk spul. (Kan't niet laten er altijd even een snel sprintje langs te trekken. Zie ook mijn vorige blog.) Hoe ik aan dat blad kom? Van die Bolle natuurlijk. De hoofdredacteur is een vriendin van Heleen van Rooyen en die Bolle valt als een apporteerblok voor H..... precies. Hij valt altijd voor de verkeerde vrouwen. Zijn geluk is dat ze vaak ook terugvallen. Die Bolle toch, ongetest. Laat maar. WRAF, in ieder geval proberen. Wat? Nee ik val niet op Bridget Maasland. Als een echte slechte vrouw val ik meer op die Bolle! Ja, dat is een liefdesverklaring. Is morgen weer over hoor.