dinsdag, november 24, 2009

TED TIMMERMANS EN CAS

Kreeg op m'n kop van Cas. Jeweetwel, die Fox uit Bergen NH. Leuk filmpje met al die schapen in de bloeiende hei, schreef hij, het speelt alleen zo rottig af. Zou maar 's wat aan je compressie gaan doen. Schoot natuurlijk helemaal in m'n verkeerde keelgat, maar hij heeft wel gelijk. Soms speelt'ie prima af, maar soms is het een schokkerige diaserie. Legt ook z'n poot op precies het gevoelige punt: De Compressie. Maar daar kan ik nu helemaal niks mee. Nadat ik dat videootje in mijn blog had gezet, stond de comuter de volgende dag alweer bij de HH technici. En staat daar nog. Het lek is boven water, maar het dichten wil niet lukken. Zegt die Bolle. En ik begin er niet meer over. Wat een sacherijn. Komt Cas, het komt. Nog even geduld, als die PC weer terug is ga ik verder met uitproberen. Zwakke tekst ja, maar ik kan niet anders. Had die Bolle nog een mooie TED Talk overgenomen. Deze keer in Amsterdam met Nederlanders. Prima verhaal van de staatsecretaris van buitenlandse zaken, die als hij het podium oploopt even minister mag heten. Frans Timmermans. Goed verhaal. Ga even rustig zitten. Komtie: