zondag, januari 24, 2010

ALWEER SNEEUWPRET

Harmanna slaakte een gisteren een gil: het SNEEUWT ALWEER. Was ze blij dat alles was weggedooid begint het weer helemaal opnieuw. Nou, wat mij betreft, dolle pret. Ook ik begon weer helemaal van voor af aan. Ik kan daar helemaal, absoluut nooooiiiit genoeg van krijgen. Maar ze laten zich niet kennen hoor. Die Bolle ook niet. Leuke wandelingen over de grote hei en af en toe hoor ik achter me ........ (magiknietschrijvenvangod) als hij weer in een verborgen greppel is uitgegleden. En al die ouwe lullen maar grapjes maken over de opwarming van de aarde. Ja, die kennen we nou wel. Maar ja, buiten is een stuk korter dan ik gewend ben, dus haal dat in de tuin in. Heerlijk in de sneeuw liggen. Slapen ook. En het maakt niet uit of het des ochtends of des avonds is. Heerlijk avondje duurt nog even door.........................