dinsdag, mei 15, 2012

MIJLPAAL

Mijn blogje heeft een echte mijlpaal gehaald: 25000 hits zijn 25000 kijkers. Gefeliciflapstaart. Hartelijk dank U wel meneer mevrouw. Ben er best een beetje trots op. Ha, kan die Bolle nog een puntje aan zuigen. Is al 2 weken heel filosofisch bezig het verschil tussen mens en dier, tussen hem en mij dus, te bestuderen. Duidelijk, hij jheeft geen 25000 tikken. Hooguit eentje. Een grote. Staat 'm wel, dat is het probleem niet. Komen we nog op terug. Noemen we heel slim animal ethics. Moet je ven rustig voor gaan zitten. Om nu de ongelovigen te overtuigen (je kan wel zoveel roepen) hier de echte cijfers zoals statistisch geregistreerd:

 yka sweetkokomo 
 (sm3cayashome) 

 -- Site Summary 
--- Visits Total ....................... 25,004 
 Average per Day .................. 8 
 Average Visit Length .......... 0:12 
 This Week ....................... 58 

Page Views Total ....................... 58,237 
 Average per Day ................. 11 
 Average per Visit .............. 1.3 
 This Week ....................... 74 

               http://sm3.sitemeter.com/stats.asp?site=sm3cayashome

 Ja, al eerder geschreven, peanuts voor echte internetfanaten, maar voor een klein heideblogje als het mijne is het een echte mijlpaal. Moet er wel bijzeggen dat die Bolle een slechte indeling van mij jaren geleden heeft bijgewerkt en toen alles opnieuw ingesteld. Vond ik niet gek, maar er zijn tikken van een paar jaar mee verdwenen. Dus dit is de geregistreerde mijlpaal, de echte, is een paar duizend tikken hoger. Maar daar treuren wij niet om. Dit zijn de echte cijfers. Om het feest compleet te maken heb ik een video uit mijn collectie opgezocht die de meeste hits (kijkers)  heeft gehaald. Dat zijn opnamen gemaakt op een wedstrijdmiddag van de Koninklijke Nederlandse Politiehonden Vereniging. Het echte werk dus en alleen voor liefhebbers. Is al 35.241 keer bekeken. Alles meer zijn de kijkers van dit blogje! ;)
Doe er meteen een schitterend en diep filosofisch poezietje van Marten Toonder bij. De schepper van Ollie B. Een Heer van Stand, genaamd Bommel. Maar die heeft niets met dit gedichtje te maken. Of wel...... Past vandaag prima in mijn denkraam..........


Tierelier

Er klijft geen Tokay in zo’n
bar,
en walmt doorknoerselt,
als droes,
mijn knar.

Er is veel smurrie op deze
kluit
De jammer kniepert
mijn goesting
uit

En in mijn breinsel vol kwale
tier
is alle doening
als tierelier