dinsdag, juli 18, 2006

Entre Act

En de rest was eten en drinken. Dat zijn van die gewone familiekiekjes aan tafel. Hoort niet thuis in mijn blog, vind ik eigenlijk, maar na alles wat we hebben gedaan en jullie gezien, wil ik deze plaatjes niet achterhouden. (Klikken om te vergroten en daarna rechtsonder op het kruis om nog een keer te vergroten.) Ik noem het 'entre act', maar weet niet zeker of dit het hoofddoel was en de rest tussendoortjes. Vandaar. Aan tafel dus. Ook met Diane, jeweetwel, de andere voogd van de Joepies. Kijkspelletje. 1. Waar zit ik als ik niet op de foto te zien ben? Klopt. Onder tafel. Je ziet Harmanna kijken. 2. Op welke foto staat niet een glas wijn, vol of leeg? In 1 keer goed. Midden onder heeft Harmanna twee glazen whiskey gescoord. Nog een keer het adres van de Jufferen Lunsingh, kun je ook mee scoren. En het laatste nieuws: deze week is die Bolle 3 kilo afgevallen. Precies, de ijzeren hand van Harmanna!