woensdag, februari 13, 2008

JONKIES


Wat nou weer? Nog een videoclip. Heb je wel gezien hoe laat het is? Precies. Speeltijd en dan bedoel ik met al m'n vriendjes. Coen de labrador, Lisa de Dalmatier, Santo nog een labrador, Masha natuurlijk, weet alleen niet welk merk dat is, Kenzo de Benner Senner nog maar 1 jaar en nu al de grootste, nee dat is Jentl, de SintBennard en Kiro de Duitse herder. Dexter, ook onbekende afkomst, is er vadaag niet maar misschien komt Mercedes nog, de pittbul. Wordt weer een fesstje. Nou kijk dan. Jij moet klokkijken, ik weet dat gewoon. Die Bolle {m'n baas) gromt. Kan'ie heel overtuigend, maar nou ben ik niet onder de indruk. Spoedklus voor Carin. Alweer Carin! Nou Carin kan me wat. Eerst spelen. En toen ging de gong. Harmanna riep of ik nog uit wilde. Heb nog nooit zo snel beneden gestaan. De baas roept, riep ik nog onderweg, maar die grap kwam niet over. Hoorde hem op de hei nog steeds grommen. En m'n vriendjes dachten dat ik het was! Goed. Nu weer thuis. Uitgerend en uitgeravot. Kan er nog wel eens flink aan toe gaan met die dominante reutjes. Mij krijgen ze niet. De Kind en Hond Show. Daar gaat de video over. Onderdeel van, ja daar gaan we weer, van PUP tot Wereldkampioen. Het gaat over kinderen tot zeven jaar die in een onderlinge wedstrijd hun grote boeven showen. Geinig, kijken. Carin zit er ook in. Hoog blond en heel zwart. Niet te missen. O ja, voorlopig de laatste video. Als je meer wilt moet je op de Interactieve DVD wachten. Staat nog veel meer op. En in top beeld en geluid kwalteit. Precies: Caya's Home Bouviers.