dinsdag, februari 12, 2008

VAN PUP TOT.........

Wat een gezeur. Ik word'r niet goed van. Ieder keer weer. Is zeker nog niet klaar he? Duurt wel lang he? Ja dat duurt lang ja. Die Bolle (m'n baas) zit zich het apelazerus (ja ik weet dat het apenlazerus is maar dat klinkt niet zie hondenlul) te snijden. Snijden? Ja dat is monteren. En zoals vertaalster Katy een eenheid voor vertaling heeft, 0,20 ct per woord, heeft die Bolle voor montage een minuut per uur. Reken maar uit. En nou wil ik er niets meer over horen. Over en uit. Ergens volgende maand is alles klaar. Die Bolle roept dan Deo Volente, maar ik weet niet wat dat betekent. Zoek maar op internet. Hierboven de werkfoto's van de laatste opnamedag. (Op klikken om te vergroten.) De presentatie van Caya. Die leuke make up meid is Imre en die lange witte Halff is uit het lab van CC (alleen voor ingewijden). In de groene chroma key ja. ??? Dan kunnen ze die kleur gebruiken als filter om er wat anders achter te zetten. Zeg maar een doorkijkje. Nee niet alleen groen, blauw kan ook, ieder kleur kan eigenlijk. Maar als je blauw doet en je hebt blauwe ogen komt de achtergrond ook dwars door je ogen heen. Heel spooky. Wat? O hierboven, die ruiters. Dat is het grote Magyarenmonument in Budapest. Caya te paard met helm en zwaard. Heftig. Nee, dat was alleen om de achtergrond uit te proberen. Bettie Boop? Geen idee. Moet je die Bolle vragen, die heeft daar zelf vreselijk hard om moeten lachen. Kijkt heel bewonderend omhoog ja. Maar volgens mij overweegt ze ook een bouvier pup aan te schaffen. Die moeten we dan wel even leren zingen: Boop Boop Biedoop..........

(Kreeg ik vanmiddag een meeltje van Harmanna: Wat ben jij een poepie OH......)