maandag, februari 11, 2008

HUISKAMERBOEVEN


Hoe bedoel je? Nou gewoon, boeven in de huiskamer. Bouviers? Echte bouviers? Ja. Hoeveel? 6. 6!? Ja, een soort sixpack. Je bent gek, dat lijkt wel een kennel. Dat is een kennel. (Op klikken voor wesbite.) Heet de Fremery en ze noemt die troetelboefjes, mijn friemeltjes. Zegt die Bolle. Die is er geweest. Aanbellen, de deur gaat open, staan er zes boeven heftig tegen hem te blaffen. Erachter een leuke blonde meid die zegt, kom maar binnen. Dat doet die Bolle. Speelt diehard. Maar ze bleven blaffen en om hem heen draaien. Trouwens om Caya ook, want ze kwamen daar filmen. Wil die Bolle op een bank gaan zitten, zoef, een boef. Moven, mijn bank. Denkt die Bolle, je kan me wat en stuurt hem er af. Zoef, nieuwe boef. Nou weet ik toevallig wat zij niet weten, veel geduld heeft die Bolle niet, dus die gaat'ie gewoon zitten. Toen wilde die boef wel wegwezen. De ruwe werkelijkheid kan ook voor een boef veel te heavy zijn. (Nee dat zeg ik niet. Ben geen verrader.) Zoef, lag er meteen eentje op de leuning achter hem en begon in z'n oor te likken. En dat allemaal in de huiskamer? Allemaal in de huiskamer. Inclusief kat. Een kat? Ja, die liep er tussendoor of dat hele stelletje haar aan haar r... kon roesten. Rotzoodje in die huiskamer zeker en stinken....... Spic en Span en niks geen geurtjes. Maar het ging niet om de kennel, maar om het borstelen en knippen. Die leuke blonde, heet Carin, doet showhonden en is daarmee kampioen geworden. Dus dacht Caya, die moet ik hebben voor 'Van PUP tot..... ja ja, werelkampioen. Dat weten we nou wel. Is dat nou nog steeds niet af. Nee. Maar het borstelen wel. Boven klikken. Carin verteld.