woensdag, februari 21, 2007

Aswoensdag

Wat een gedoe. Post ik de vorige blog, moet ik ineens overschakelen van de gewone Blogger naar Google. Heb daar al een account, maar dat ging natuurlijk helemaal mis. Enfin, daar ben ik weer. Geknipt en wel. Het was gisteren Salon Kitty dag. Bij Caya ja. Ook even naar het nieuwe nest van mijn vader Kokomo en mijn moeder Sweet Pea gekeken. Schattig toch die pups. Beeldig. O ja, moest van Caya zeggen dat ze nog een teefje over heeft. Mijn halfzusje dus. Wordt vast net zo'n leuke, hartelijke, aanhankelijke mooie meid als ik. Nee niet die Bolle bellen. Die denkt daar soms heeeeel anders over. Helemaal afhankelijk van z´n stemming. Zeker na de vorige blog over Bolle Oblomov, hahahaha.... Ga maar meteen naar Caya. Je moet wel eerst de waarschuwing lezen! Don´t by a bouvier......... Waar was ik? O ja, aswoensdag en dichters. Lijk ik die Bolle wel met z´n omwegen. Roept Harmanna altijd, niet over Peize naar Groningen. Roept die Bolle terug, dat is voor Groningers een omweg ja, maar van Hilversum uit is dat bijna een rechte lijn. Dichters zei ik. Nee, niet weer Levi en Weemoed. Vandaag de grootste Nederlandse dichter van de vorige eeuw. Vond die Bolle toepasselijk om op aswoensdag de aforismenbundel van Lucebert te kopen. ´Wie wil stralen die moet branden..........´ Playboy? O ja, Heleen van Royen, dat wilde ik echt vertellen over boetedoening op aswoensdag. Klikken op de foto om te vergroten. Die Bolle riep vroeger heel vaak dat ik stout was. Nou dat schijnt niets vergeleken te zijn met de dingen die Heleen van Royen, journalist, en Marlies Dekkers, lingerie ontwerpster, hebben gehoord van een heleboel bekende Nederlandse vrouwen. En seks is niet eens de hoofdmoot. Die zijn de omfloerste zwoele ogen en zachte poten (zie Oblomov) allang voorbij. Kunjenagaan. Allemaal opgeschreven. Het boek heet, precies, STOUT. Lezen dus, hardstikke leuk. heb het bijna uit. (Zie ook Youp van't Hek in NRC.) Nu hard toe aan een Second Life. (Verwacht next Blog.)