vrijdag, oktober 28, 2005

Herrie


Neehee. Hoe vaak heb ik dat nou al uitgelegd. Dat betekent niet LAWAAI. Dat is de club van Herrie in Muiderberg waar die Bolle (m'n baas) en ik nu al weer een paar weken trainen. Ziet er wat rommelig uit ja. Dat komt omdat we voor en na het trainen met zijn allen mogen loslopen en rennen. Soms wel 20 honden. Keet natuurlijk. Maar tijdens de les is Herrie een strenge baas. Allemaal in het gareel. En een hele goeie docent. Doen wat'ie zegt. Bazen en honden. Allebei. Die Bolle krijgt soms ook op z'n ..... eh, jeweetwel. Lachuhhhhhh. Deze foto's had ik nog beloofd, maar nu heb ik geen tijd meer. Nog twee nachtjes slapen en dan ben ik .... precies, jarig. Twee jaar dus. Spannend, ontzettend benieuwd wat ik dan krijg. Wat? Die zwarte linksboven? Dat is Bikkel van Cindy. Komt ook van Caya. Zie je zo. Is mijn halfbroertje. Van Sweet Pea en Kokomo 1 nest later. Nee wist ik niet. Kan ook niet, mijn vader is een heel druk baasje. Moet hard werken voor Caya. Wat je hard werken noemt natuurlijk. Wat? Die blonde rechtsonder? Geen idee. Echt niet. Die zit in het archief van die Bolle. Heb ik hem wel gevraagd, maar dan mompelt'ie alleen: leuke meid, leuke meid. Nou, heb ik er ook maar bijgeplakt. Verstandig?! Dat zien we vanzelf wel.